Вітаю Вас на моєму блозі

Вітаю Вас на моєму блозі
Мелітопольський педагогічний інститут (1981-1985). 1985 – початок педагогічної діяльності.

среда, 6 декабря 2017 г.

Тема: «Дослідження різних видів пам'яті»
Мета:ознайомитися з різними видами пам'яті, навчитись визначати види своєї пам'яті.

Обладнання: набір карток для дослідження різних видів пам'яті.

Хід роботи.

Пам'ять — це психофізіологічний процес, при якому людина здатна фіксувати у мозку, зберігати і відтворювати у потрібний момент раніше закладену інформацію, минулий дослід. Існують такі види пам'яті: емоційна, образна (зорова, слухова, смакова,нюхова ), словесно – логічна, моторна.

1.Дослідження слухової пам'яті.

Учитель зачитує 10 слів. Учні уважно слухають, запам'ятовують. Після чого записують слова, що запам'ятали, у довільному порядку.
Наприклад:— олія, папір, дієслово, вишня, свічка, ножиці, небо, любов, книжка, фламінго.
Якщо ви запам'ятали 7 і більше слів, у вас добре розвинена слухова пам'ять.

2.Дослідження зорової пам'яті.

Учитель протягом 10 – ти секунд показує плакат з цифрами. Їх слід запам'ятати і письмово відтворити.
Наприклад:
Цифри --- 2, 6, 8, 1, 5, 3, 7, 9, 4.
Якщо ви запам'ятали 8 і більше цифр, у вас добре розвинена зорова пам'ять.

3. Дослідження короткочасної пам'яті.

Намалюйте квадрат, розділіть його на 9 частин. Потім на протязі хвилини запам'ятовуйте символи малюнка. Закрийте його папірцем. В своєму квадраті намалюйте побачені символи в потрібних місцях.

۝
#
&
۞
@
§
¥
µ

Якщо ви запам'ятали 7 символів, то у вас добре розвинена короткочасна пам'ять.

4. Дослідження логічної і механічної пам'яті.

Прочитайте пари слів протягом 30 секунд.
Напишіть по пам'яті запропоновані пари слів.

А). Пари слів із логічним зв'язком:

1) замок — ключ;
2) корова — молоко;
3) пошта — лист;
4) літера — слово;
5) уроки — школа;
6) сніг — зима;
7) небо — зірка;
8) дощ — парасолька;
9) кофе — чашка;
10) риба — вода.
Кількість пар слів, що запам'ятали ( об'єм логічної пам'яті ).
Наприклад:
8 пар слів із  10 – ти пар слів — добре розвинена логічна пам'ять.
5 пар і менше — погана логічна пам'ять.

Б). Пари слів без логічного зв'язку:

1) пиріг — нота;
2) сніг — стілець;
3) чашка — фламінго;
4) вітер —  поле;
5) гриб — диван;
6) театр — море;
7) клей — ворота;
8) ложка — підручник;
9) газета — пожежник ;
10) сірники — вівця;
Підрахунки результатів визначають аналогічно попередній роботі.

Висновок:

Пам'ять допомагає людині оволодіти знаннями, вміннями, підвищувати свій інтелект. Пам'ять потрібно розвивати, тренувати, зміцнювати, не отруювати мозок алкоголем, нікотином, наркотиками.




Комментариев нет:

Отправить комментарий